Det I måler er I selv

Downloads leveres med et link i din mailboks. Du beregnes IKKE for forsendelse i den endelige faktura.

Download 2 pdf filer
Den ene pdf fil indeholder 93 spørgsmål. Den anden pdf fil indeholder 66 spørgsmål. Du får begge filer leveret i din mail-boks. Herefer kan du gemme og printe efter behov. Med spørgsmålene kan du involvere dine medarbejdere og dig selv i den feedback I får fra kunderne.

Spørgsmålene vil kickstarte jeres møder om HappyOrNot kundefeedback. Brug spørgsmålene og øvelserne her som en start, som en icebreaker eller som livsvigtig dialog på ledermøder eller i coaching-samtaler.

Den ene pdf fil: 93 Korte HappyOrNot Møder
Bed dine deltagere om at komme ud på gulvet og sig: 'Vi har alle brug for at varme op. Denne øvelse er god til at varme stemmerne op, så alle kan høre sig selv tale.' 

Tal sammen i par
Giv ét kort til hver deltager. Bed dem om at gå sammen parvis og stille deres spørgsmål til partneren. Nu må spørgeren lytte i 45 til 60 sekunder til svareren. Herefter er det partnerens tur til at spørge og lytte. Når begge har spurgt og lyttet må partnerne bytte kort og begive sig til et nyt kort møde, idet de aktivt vifter kortet i luften.

Mange samtaler på kort tid
På denne måde får de fleste deltagere talt med flest mulige på den kortest mulige tid. Når alle har talt med 5 til 7 forskellige partnere kan du give signal til at deltagerne stopper. Spørg nu:

Hvad lagde du mærke til om disse spørgsmål?
Hvad lagde du også mærke til om disse spørgsmål?
Beskriv din partners kropssprog, mens hun eller han svarede.
Hvordan reagerede din partner i det hele taget?
Hvad husker du bedst: Dit eget svar eller svaret fra din partner?

Du er mødeleder
Som mødeleder er det dig der afgør, hvilke og hvor mange spørgsmål det har værdi at stille efter øvelsen. Du kan levere en form for konklusion som afrunding på øvelsen: Det spørgsmål du stiller bestemmer det svar du får.

Spørg dine deltagere: Hvad er rigtigt og forkert ved dette udsagn?

De 93 spørgsmål kan bruges i fire forbindelser
3 til 15: Hvorfor skal vi have feedback fra kunderne?
16 til 37: Når vi skal tale om HappyOrNot rapporterne.
38 til 45: Hvad siger vi til kunderne om rapporterne?
46 til 95: Lederens banehalvdel.

Den anden pdf fil: Lederens 66 Spørgsmål
Print 1 sæt til hver leder. Brug spørgsmålene åbent, enkeltvis eller i ark, til individuel refleksion eller ved samtaler i par. Sørg for, at I får talt om de individuelle notater. HappyOrNot kundefeedback er først og fremmest en ledelsesbeslutning. Dernæst er HappyOrNot et anliggende for samtlige medarbejdere.

Vi ønsker dig mange værdifulde, korte møder om værdien af jeres kunders feedback, jeres reaktioner på kundernes feedback og de handlinger I aftaler.

Bliv det I måler: HappyOrNot ® Korte Møder

Brug kundernes feedback sammen med disse spørgsmål, der kickstarter jeres samtaler om HappyOrNot kundefeedback. Når I har talt om det, kan I sætte handlinger på.

DKK 0,00
( DKK 0,00 )
Gratis LEVERING ved køb over kr. 1500,-
Forslag til dig
Varen passer sammen med
Andre købte også

Der er endnu ikke nogen anmeldelser her. Vi vil være glade for hvis du vil anmelde som den første.

Tilføj anmeldelse: