Få kundernes feedback i en fart

Pilot-periode: Opstil 5 HappyOrNot feedback terminaler i jeres kundeområder i 8 uger og oplev værdien og den fornyede motivation blandt medarbejderne.


Få kvik feedback
Den løbende feedback opmuntrer medarbejderne og hjælper dem til at opretholde et højt serviceniveau og dermed en høj kundetilfredshed. Ledelsen kan følge, når virksomhedens løfte om god service bliver opfyldt i alle afdelinger.

Effekten af HappyOrNot

For medarbejderne
Booster moralen i teamet og giver fælles succes.
Gør jobbet mere tilfredsstillende med løbende feedback.
Muliggør en effektiv reaktion fra regionale enheder og team ud fra den hurtige feedback.

For kunderne
Giver et tydeligt signal om, at din virksomhed bekymrer sig om kunderne. Dette øger tilliden og loyaliteten.
Kunderne bliver gladere, når de har mulighed for at udtrykke deres mening, - også når serviceoplevelsen har været ekstraordinær god. Tilstedeværelsen af HappyOrNot viser kunderne, at din virksomhed er optaget af, at sikre en løbende kundetilfredshed.

For virksomhedsledelsen
HappyOrNot medvirker til at implementere det målbart kundeorienterede og i at sikre en høj succesrate.
En metode der sikrer, at det som virksomheden lover kunderne holdes.
En metode der øger den lokale ansvarlighed, idet HappyOrNot virker som et redskab for den daglige, lokale ledelse.

HappyOrNot giver værdi i
Dagligvarebutikker
Private og offentlige hospitaler og apoteker
Restauranter og cafeer
Fitness kæder
Møbel, indretnings- og elektronik-butikker
Banker og forsikringsvirksomheder
Transportknudepunkter
Lufthavne
Hoteller og oplevelsesindustrier
Mode, skønhed og luksusprodukter

HappyOrNot introduceres i Danmark med fantastiske erfaringer fra udlandet!

HappyOrNot på apoteket
Apotekerkæden DocMorris opstiller HappyOrNot i alle afdelinger i Sverige.

’Det har stor betydning for os, at vi tager os af vores kunder på en venlig, kompetent og professionel måde hver eneste dag. HappyOrNot er nemt at bruge både for kunderne og os selv. På den måde får vi direkte feedback fra kunderne om, hvor gode vi er. Vi kan omgående se hvor tilfredse vores kunder er med os på hvert eneste apotek. Vi kan samtidig se feedback fra forskellige dele af landet og totaltal for samtlige enheder. Det giver os mulighed for at agere hurtigt både lokalt og overordnet, når noget har behov for at blive justeret.’ siger DocMorris operations manager Camilla Giske.

DocMorris har 76 apoteker spredt over hele Sverige og antallet vokser hastigt. DocMorris apotekerne er ejet af Celesio Group, som opererer i 18 lande.

HappyOrNot i luften
Heathrow og Newcastle internationale lufthavne i England og lufthavnen i Lyon i Frankrig bruger HappyOrNot.

HappyOrNot overvågning af kundetilfredshed og serviceforbedring er ’landet’ i flere internationale lufthavne for at hjælpe de stedlige operatører med, på samme tid, at forbedre effektiviteten og løfte image og serviceoplevelse.

HappyOrNot terminalen måler 139,5 cm fra gulvplade til toppen af spørgsmåls-pladen. Terminalens ben måler 99 cm. Fra bundplade til Smiley-taster er der 103 cm.


Kontakt os på telefon 28 55 95 79

 

Pilot 5 i 8: HappyOrNot ® feedback

Prøv HappyOrNot i 8 uger og modtag kundernes daglige feedback. Informationerne kan bruges til at styrke serviceniveauet og dermed kundernes tilfredshed. Prøv samtidig, hvordan det påvirker gejsten hos medarbejderne og loyaliteten hos kunderne.

Ring for pris
+45 28 55 95 79

Forslag til dig
Varen passer sammen med
Andre købte også

Der er endnu ikke nogen anmeldelser her. Vi vil være glade for hvis du vil anmelde som den første.

Tilføj anmeldelse: