Synligt bevis på ægte tilfredshed

Opstil HappyOrNot i jeres kundeområde. Så kan kunderne med lethed vurdere deres serviceoplevelse og klikke på en smiley knap. Det er enkelt, uforpligtende og sjovt for kunderne, at give feedback. Samtidig bidrager de til daglig og relevant feedback.

Nem bestilling
Ring eller skriv, når du har brug for flere oplysninger eller flere terminaler. Du kan starte om mindre end 14 dage.
Vi hjælper hospitaler, IKEA, DSB, Bilka, Borgerservice butikker, Kantiner m.fl. Vi kan også hjælpe dig. 

Ring på telefon: 28 559 579 
Skriv på mail: Klik HER

Få kvik feedback
Den løbende feedback opmuntrer medarbejderne og hjælper dem til at opretholde et højt serviceniveau og dermed en høj kundetilfredshed. Ledelsen kan følge, når virksomhedens løfte om god service bliver opfyldt i alle afdelinger.

Effekten af HappyOrNot

For kunderne
Giver et tydeligt signal om, at din virksomhed bekymrer sig om kunderne. Dette øger tilliden og loyaliteten. Kunderne bliver gladere, når de har mulighed for at udtrykke deres mening, - også når serviceoplevelsen har været ekstraordinært god. Tilstedeværelsen af HappyOrNot viser kunderne, at din virksomhed er optaget af at sikre en løbende kundetilfredshed.

For medarbejderne
Booster moralen i teamet og giver fælles succes.

Gør jobbet mere tilfredsstillende med løbende feedback.
Nemt at se, hvor og hvornår kunderne har brug for 'hjælp'.
Muliggør en effektiv reaktion fra regionale enheder og team ud fra den hurtige feedback.

For virksomhedsledelsen
En nem, effektiv og professionel måde at indsamle kundedata på, dagligt. 
Et dug-frisk overblik over kundernes tilfredshed. 
HappyOrNot medvirker til at implementere det målbart kundeorienterede og i at sikre en høj succesrate.
En metode der sikrer, at det som virksomheden lover kunderne, holdes.
En metode der øger den lokale ansvarlighed, idet HappyOrNot virker som et redskab for den daglige, lokale ledelse.




HappyOrNot giver værdi i
Dagligvarebutikker
Private og offentlige hospitaler og apoteker
Restauranter og cafeer
Fitness kæder
Møbel, indretnings- og elektronik-butikker
Banker og forsikringsvirksomheder
Transportknudepunkter
Lufthavne
Hoteller og oplevelsesindustrier
Mode, skønhed og luksusprodukter

HappyOrNot har også fantastiske erfaringer fra udlandet og kan samle rapporter på tværs af landegrænser!

HappyOrNot på apoteket
Apotekerkæden DocMorris opstiller HappyOrNot i alle afdelinger i Sverige

’Det har stor betydning for os, at vi tager os af vores kunder på en venlig, kompetent og professionel måde hver eneste dag. HappyOrNot er nemt at bruge både for kunderne og os selv. På den måde får vi direkte feedback fra kunderne om, hvor gode vi er. Vi kan omgående se, hvor tilfredse vores kunder er med os på hvert eneste apotek. Vi kan samtidig se feedback fra forskellige dele af landet og totaltal for samtlige enheder. Det giver os mulighed for at agere hurtigt både lokalt og overordnet, når noget har behovfor at blive justeret.’ siger DocMorris operations manager Camilla Giske.

DocMorris har 76 apoteker spredt over hele Sverige og antallet vokser hastigt. DocMorris apotekerne er ejet af Celesio Group som opererer i 18 lande.

HappyOrNot i luften
Heathrow og Newcastle internationale lufthavne i England og lufthavnen i Lyon i Frankrig bruger HappyOrNot. 
HappyOrNot overvågning af kundetilfredshed og serviceforbedring er ’landet’ i flere internationale lufthavne for at hjælpe de stedlige operatører med, på samme tid, at forbedre effektiviteten og løfte image og serviceoplevelse.

PS - hvor kom lige smileyen fra?
Smileyen er et stiliseret ikon af et smilende ansigt, skabt af journalisten Franklin Loufrani. Han fandt på smileyen i starten af 1970'erne, men fik aldrig taget patent på opfindelsen. Men han sagde, at han ikke fortrød det. Hans opfindelse består af en gul cirkel med et par øjne og en smilende mund. Smileyen bliver ofte anvendt som en generisk term for enhver emoticon.

HappyOrNot terminalen måler 139,5 cm fra gulvplade til toppen af spørgsmåls-pladen. Terminalens ben måler 99 cm. Fra bundplade til Smiley-taster er der 103 cm.

Ring på telefon: 28 559 579 
Skriv på mail: Klik HER

HappyOrNot præsentationsfilmen her:

 

HappyOrNot ® feedback-service

Hurtigt, billigt og effektivt: Få daglig feedback fra kunderne og kollegerne. Modtag de brugsklare og færdige rapporter i din mailboks. Brug informationerne til at nå det niveau, der øger tilfredsheden, trivselen og loyaliteten. 

Ring for pris
+45 28 55 95 79

Forslag til dig
Varen passer sammen med
Andre købte også

Der er endnu ikke nogen anmeldelser her. Vi vil være glade for hvis du vil anmelde som den første.

Tilføj anmeldelse: